پل طبیعت کیانپارس

 این پل با نورپردازی های زیبا و معماری منحصر به فردی که دارد از معروف ترین اماکن دیدنی اهواز محسوب می شود که اگر قصد خرید بلیط هواپیما اهواز و سفری چند روزه به خطه جنوب کشور را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این اثر بی نظیر بازدید نمایید.


شرایط بازدید

پل طبیعت کیانپارس اهواز همه روزه به صورت 24 ساعته پذیرای گردشگران می باشد و بازدید از آن در شب های زیبای اهواز و تماشای کارون می تواند بسیار لذت بخش باشد. موقعیت مکانی مناسبی که این پل دارد شرایطی را فراهم نموده که ضمن بازدید از آن به راحتی بتوان به مرکز شهر دسترسی داشت و از سایر جاذبه های گردشگری اهواز مانند پل سیاه، پل سفید، پارک جزیره، گوردخمه و بازار عبدالحمید بازدید نمود. برای بازدید از پل طبیعت کیانپارس به زمانی حدود 1 الی 2 ساعت نیاز خواهید داشت.

شرایط بازدید

آدرس و نحوه دسترسی

پل طبیعت کیانپارس اهواز در مرکز این شهر و بر روی رودخانه کارون بنا شده است و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد دسترسی  به آن به راحتی امکان پذیر است. با استفاده از تاکسی های درون شهری به سادگی می توان در عرض چند دقیقه به خود را به این پل رساند. همچنین می توان به منظور دسترسی سریع تر و راحت تر از خدمات تاکسی اهواز نیز استفاده نمود یا با خودرو شخصی به بازدید از این پل زیبا رفت و لحظات خاطره انگیزی را در سفر به اهواز برای خود و اعضای خانواده رقم زد.

 https://mrbilit.com/mag/nature-bridge/

Comments

Popular posts from this blog

بازار روز نوشهر

گردشگری سلامت چیست؟

روستای افراتخته