توریستی ترین شهرهای دنیا

 توریستی ترین شهرهای دنیا، شهر های خاصی در جهان اند که همه مسافران می‌خواهند خاطراتی به یاد ماندنی را در آن برای خود بسازند. بعد از مطالعه این مقاله با محبوب ترین شهرهای توریستی دنیا حتی در صورتی که هرگز به آنها سفر نکنید، آشنا می شوید. 

بسیاری از مردم جهان سفر به کشورهای خارجی را برای کشف شگفت انگیزترین اتفاقات به سفر های شهری ترجیح می دهند، آماری از گردشگران در نقاط مختلف جهان منتشر می‌شود که نشان می‌دهد محبوب ترین شهرهای توریستی جهان در کجا قرار گرفته اند. 

محبوب ترین شهرهای توریستی دنیا

در بین این شهرها بانکوک، هنگ‌کنگ و لندن به طور مشترک با بیش از ۷۲ میلیون بازدیدکننده در هر سال به عنوان پر بازدید ترین شهر های جهان شناخته می شوند. برای مسافرانی که امیدوارند تجربه‌های جدیدی را در سفر رقم بزنند در ادامه لیستی از برترین شهرهای جهان را مرور خواهیم کرد.

 

دبی

 

دبی

دبی شهر خیره کننده در امارات متحده عربی

دبی در امارات متحده عربی معنای از سبک زندگی لوکس را به گردشگران نشان می دهد، دبی از جمله بزرگترین مراکز تجاری جهان است، که امروزه به عنوان مقصد اصلی گردشگری در بین ثروتمندان و علاقه‌مندان شناخته می شود.

بلندترین ساختمان و برج جهان یعنی برج خلیفه در دبی تنها یکی از جذاب ترین دلایل سفر به این شهر است، مراکز خرید و آکواریوم های بزرگ نیز بخش دیگری از جاذبه های چشم نواز دبی را تشکیل می دهند.

مسافران معمولاً شیفته و دلباخته فضای فانتزی و باشکوه دبی که شامل هتل ها و استراحتگاه های بسیار لوکس و فضایی فوق العاده جذاب که تلفیقی از صداها و رنگ ها هستند، می شوند. زندگی شبانه در دبی جریان دارد و سواحل معروف این شهر به عنوان یکی از جاذبه های ساخت دست بشر توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. 

اگر می‌خواهید اوقات خوشی را سپری کنید قطعاً هیچ گزینه دیگری جز دبی پیش روی شما وجود ندارد. دبی مقصدی برای لذت بردن از تمام چیزهایی است که در جهان می توان شاهد آن بود.

سواحل فراموش نشدنی غروب بی نظیر خورشید و اسکی سواری تنها بخشی از لذت هایی است که دبی را به شهری هیجان انگیز تبدیل کرده است. دبی مال، نخل جمیرا، نهر دبی و برج خلیفه بخشی از برترین جاذبه های گردشگری و توریستی دبی هستند.

 

پاریس

 

پاریس

پاریس یکی از محبوب ترین شهرهای جهان

پاریس شهری در فرانسه به عنوان یکی از جذاب ترین و در عین حال محبوب ترین شهرها از نظر گردشگران شناخته می‌شود. وجود شاخص های متعدد از جمله تعطیلات، جشن ها و مناظر طبیعی یا دست ساز انسان باعث شده تا فرانسه یکی از مقاصد اصلی گردشگری در دنیا شناخته شود. 

تورهای مسافرتی برای بازدید سریع و مدیریت شده از این کشور طراحی شده، بخش زیادی از مسافران در پاریس از دیدن موزه ها، گالری ها و آثار هنری در این شهر لذت می برند. این شهر همه چیز های دوست داشتنی برای مسافران را در دل خود جای داده است.

از جمله آنها می‌توان به برج ایفل، کلیسای جامع نوتردام و طاق پیروزی اشاره کرد، پاریس شهری با شهرت جهانی است که می تواند در برگیرنده تمامی سلایق هم باشد. شانزلیزه، موزه لوور، برج ایفل، کلیسای جامع نوتردام و موزه اورسی تنها بخشی از برترین جاذبه های گردشگری پاریس شناخته می شوند. 

این شهر هر ساله بیش از ۲۰ میلیون بازدید کننده را در دل خود جای می دهد، معماری ویژه و منحصر به فرد پاریس یکی از شگفتی آور ترین چیزهایی است که گردشگران شاهد آن خواهند بود. آب و هوای زیبا در پاریس و امکان بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری، اقامت در هتل های زیبا و سپری کردن تعطیلات در کنار جذابیت هایی مانند موزه‌ها، بلوار ها و مغازه ها همان چیزی است که به آن فکر می کنید.



Comments

Popular posts from this blog

بازار روز نوشهر

گردشگری سلامت چیست؟

روستای افراتخته