دیدنی ترین شهرهای مکزیک

  مکزیک کشور شگفت انگیزیست که تاریخ تمدن های مختلف را در خود جای داده است. فرهنگ مکزیک بسیار نزدیک به اسپانیایی است. در این مطلب دیدنی ترین شهرهای مکزیک را به شما معرفی می کنیم.


مکزیکو سیتی
پایتخت مکزیک یک شهر خیره کننده با آمیزه ای از فرهنگ ها و تمدن هاست و برخورد سنت و مدرنیته است. مکزیکوسیتی پرجمعیت ترین و یکی از بزرگترین شهرهای جهان است.

این شهر توسط آزتک ها در قرن چهاردهم بنا و تنوشتیتلان نام گذاشته شد. چند قرن بعد مکزیکوسیتی به یک موزه واقعی زیر آسمان باز با هزارو پانصد اثر تاریخی، صدها موزه و مناطق باستان شناسی جالب تبدیل شد. و البته غذاهای معروف مکزیکی را فراموش نکنید.

 مکانهای تفریحی مکزیک,دیدنی های مکزیک

مکزیکوسیتی پرجمعیت ترین و یکی از بزرگترین شهرهای جهان است

   
گوادالاخارا
اگر درباره گروه موسیقی ال ماریاچی شنیده باشید، باید بدانید که زادگاه این سبک موسیقی اینجاست. این شهر همچنین به ساختارهای زیبای معماری، پارک های سبز و پرگل و غذاهای خوشمزه مکزیکی اش مشهور است. این شهر همچنین بزرگترین منطقه برای نمایش های سوارکاری است. گوادالاخارا پایتخت فرهنگی این کشور به شمار می رود.  

مکزیک,جاهای دیدنی مکزیک،مکانهای تفریحی مکزیک

شهر گوادالاخارا به ساختارهای زیبای معماری، پارک های سبز و غذاهای خوشمزه اش مشهور است

 

آکاپولکو
آکاپولکو یک بندر و یکی از مراکز اصلی توریستی مکزیک است که علاقمندان همه اشکال تفریح از سراسر ایالات متحده و بخش های مختلف جهان به خود جذب می کند. کارشناسان گردشگری سفر به سواحل آکاپولکو را در زمستان توصیه می کنند. آکاپولکو مرکز تفریحات شبانه مکزیک معرفی می شود.

مکانهای تفریحی مکزیک,دیدنی های مکزیک

آکاپولکو یک بندر و یکی از مراکز اصلی توریستی مکزیک است

 

 موریلیا
مرکز تاریخی موریلیا با مشهورترین بناهای تاریخی معماری از آجر صورتی ساخته شده و به همین دلیل است که شهر صورتی نامیده می شود. به لطف این ساختمان ها که قلب توریست ها را مجذوب خود می کند این شهر در سایت میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.   

Comments

Popular posts from this blog

بازار روز نوشهر

گردشگری سلامت چیست؟

روستای افراتخته