روستای کچا

 

نقشه و معرفی بخش های مختلف

این روستا قسمت های نابی را درون خود جای داده است که می توان از میان آن ها به چشمه اورجین و آبشار کچا اشاره کرد. چشمه اورجین این روستا دارای آب زلالی است و از دل کوه به صورت خودجوش بیرون می زند حتی از آن برای آشامیدن استفاده می کنند. در روستای کچا اقامتگاه هایی وجود دارد که می توانید هنگام سفر از آن ها بهره ببرید و با مردمانی مهمان نواز رو به رو شوید. بسیاری از افراد برای راهی شدن به سوی رشت قصد دارند از هواپیما استفاده نمایند، چرا که بعد از گذشت مدت زمان کمی به مقصد خواهند رسید از این رو می توانید بلیط هواپیما رشت را تهیه کنید و سفر خود را آغاز نمایید.

شرایط بازدید

شرایط بازدید

برای بازدید از این منطقه می توانید با تاکسی ها یا ماشین های شخصی خود راهی شوید. که بدون اینکه هزینه ای را بپردازید می توانید به روستای توریستی کچا وارد شوید و از جاذبه های طبیعی آن دیدن نمایید.

آدرس و مسیر دسترسی

روستای کچا در بیست کیلومتری رشت و سراوان قرار گرفته است دقیقا رو به روی پاسگاه سراوان می توان روستای توریستی کچا را مشاهده نمود. هنگامی که از اتوبوس برای مسافرت خود استفاده می کنید می توانید از طریق سایت مستر بلیط اقدام به تهیه بلیط اتوبوس رشت نمایید و سفر دور و دراز خود را آغاز نمایید. زمانیکه به مقصد برسید برای رفتن به این روستا می توانید از تاکسی استفاده کنید.


https://mrbilit.com/mag/kacha/

Comments

Popular posts from this blog

بازار روز نوشهر

گردشگری سلامت چیست؟

روستای افراتخته