راه اندازی توریسم سلامت در استان اردبیل

 

استاندار اردبیل گفت: در راستای استقبال مناسب از مسافرانی که با هدف درمانی به استان می‌آیند توریسم سلامت در استان راه اندازی شده است.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در آیین افتتاح فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار گفت: شهرستان بیله سوار تمام زیرساخت های لازم برای تبدیل شدن به بخشی از منطقه آزاد را دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به زمینه مناسبی که شمال استان وجود دارد ، در صورت تصویب ، می تواند به عنوان پیشرو مناطق آزاد در بین هشت استانی که متقاضی منطقه آزاد هستند باشد.

استاندار اردبیل به تلاش در راستای توسعه شهرستان بیله سوار اشاره کرد و گفت: تمامی اقدامات در منطقه مغان با هدف رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و اهالی منطقه انجام می شود.

بهنام جو بیان کرد: در راستای زیباسازی محوطه پایانه مرزی بیله سوار نیز هماهنگی های لازم با شهرداری و فرمانداری به عمل آمده و اعتباری نیز از محل استانی برای این امر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شهرستان بیله سوار پیشانی کشور محسوب می شود ، افزود: این منطقه باید برای استقبال از مسافران خارجی که از جمهوری آذربایجان وارد می شوند ، همواره آماده ومناسب باشد.

استاندار اردبیل گفت: بیش از 15 درصد از 2 الی سه هزار مسافر ورودی به استان از طریق این پایانه با هدف درمانی به استان می آیند که در راستای استقبال مناسب از این بیماران توریسم سلامت در استان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد : یکی از بیمارستان های بخش خصوصی در استان با راه اندازی هتل بیمارستان در امر اسکان و اقدامات درمانی این مسافران فعالیت دارد و طرح توسعه گردشگری درمانی از برنامه های آتی استان است.


Comments

Popular posts from this blog

بازار روز نوشهر

گردشگری سلامت چیست؟

روستای افراتخته